fbpx

אירוע השקה

בעולם העסקים, אין טעם להתחדש מבלי שכולם יודעים על כך. אם אתם חושפים לעולם מותג חדש, חשבתם על שירות פורץ דרך או שהחלטתם לצאת לאור עם מוצר שמביא בשורה חדשה לשוק, עליכם לדאוג לשיווק, כדי שאותו מותג, שירות או מוצר חדשים יזכו לחשיפה ויתחילו לרוץ.

לשם כך יש אירועי השקה. אירועים אלו נותנים את הבמה לכל מה שהתחדש בעסק שלכם או בעולם העסקים באופן כללי, והם מציגים את המותג, המוצר או השירות החדשים בצורה אטרקטיבית ומושכת, כדי שכולם יראו את מה שאתם כבר יודעים, ויבינו כמה הם חיכו להשקה הזאת.

יש כמה משתנים שמובילים לאירועי השקה מוצלחים שמשיגים את המטרות שלשמן הופקו. כל המשתנים האלו צריכים לחבור יחדיו לכדי מקשה אחת, וכדי שזה יקרה עליכם להבין שאינכם מפיקים אירוע אלא יוצרים לאורחים שלכם חוויה שלמה. וכאן אנו נכנסים לתמונה.

אנו מזמינים אתכם לקיים את אירוע ההשקה שלכם במתחם הבר שלנו שפתח את שעריו לאירועי חברה, ומציע את כל תנאי הסף ליצירת אירוע השקה חווייתי ובלתי נשכח.

שוב אולם אירועים?

באינגה בר פותחים את הדלתות לאירועי השקה של חברות ועסקים, בשעות הפעילות של הבר או בשעות הצהריים והערב המוקדמות. כאשר מחפשים לקיים אירועי השקה מחוץ לשעות העבודה יש המון חשיבות למקום שתבחרו, בסופו של דבר כאשר כולם נוהגים למחזר את אותם האירועים ולעשות את אותו הדבר בדיוק, כפי שעשו רבים וטובים לפניהם, אתם אלו שתבחרו לעשות משהו קצת שונה, ותיצרו רף חדש של אירועים עסקיים.

אז אם שאלתם את עצמכם מדוע לבחור דווקא בבר עבור אירוע ההשקה הבא שלכם, התשובה פשוטה – בגלל האווירה! אם כבר יש אירוע השקה בלו"ז אז למה שלא יתקיים בבר? ואם כבר בבר, אז בבר הוותיק ביותר בהרצליה, אשר מארח מדי יום ביומו אנשי עסקים מהסביבה, ויודע בדיוק מה אתם צריכים כדי לקיים אירוע מוצלח באווירה טובה.

איך יוצרים את האווירה הנכונה?

קודם כל בוחרים במקום שנותן נקודת התחלה טובה. למשל כולנו נסכים שיש הבדל בין אירוע השקה שמתקיים באולם אירועים לבין כזה שמתקיים בבר. אחרי שבחרתם בלוקיישן שמדבר בשפה של המותג שלכם, עליכם לתכנן היטב את הפריסה של החלל כך שתתאים לקונספט של האירוע, תשיג את המטרות שלו, ויותר מכך – תשים את המותג, השירות או המוצר החדש במרכז הבמה. בסופו של דבר זו הסיבה שכולם התכנסו.

באינגה בר בכל יום מכבים את האורות על עוד אירוח מוצלח. לחגוג את החיים זו המומחיות שלנו ואנו יודעים מה התנאים הדרושים לאירוע חברה שכולם ידברו עליו. אתם יכולים ליהנות מהאווירה והעיצוב של המקום, או להיעזר בנו כדי להתאים את האווירה והעיצוב להעדפות אישיות שלכם ולרוח המותג.

תכנון אירוע השקה

תכנון האירוע מתחיל בהגדרת מטרות, ממשיך אל בחירת המקום הנכון ומסתיים בפעילויות ובתוכן שילוו את הערב. זה הזמן לשאול כיצד אתם רוצים להציג את המוצרים או השירותים שלכם בפני האנשים שיגיעו? האם תרצו פעילויות אינטראקטיביות? אולי לקיים סשן של שאלות ותשובות עם הבעלים של החברה? אפשר גם לערוך תחרות ידידותית קצרה, יש המון דרכים להרים את אירוע ההשקה ולהיות יצירתיים.

אנו תמיד נשמח לשבת אתכם על כוסית ולחשוב מחוץ לקופסא כדי ליצוק תוכן מעניין, כיפי ובעל משמעות.

מתחילים עם הגדרת המטרות

טוב. כולם יודעים שהשלב הראשון בדרך הוא להגדיר מטרות. אף חברה לא תשים את הרגל על הגז לפני שהיא הגדירה את כל המטרות של האירוע והבינה לעומק מה חשוב לה להשיג. האומנם? אם עדיין לא ברור לכם שהגדרת המטרות חשובה, הרשו לנו להדגיש.

עליכם קודם כל לקבוע מראש את מטרות האירוע והיעדים שלו (חשיפת מותג, לידה של מוצר חדש?) ואז יהיה הרבה יותר קל לקבוע את הטון של האירוע בהתאם ולהחליט מה יהיה הווייב שלו – האם יותר טרנדי ועכשווי, או אולי רשמי ומסורתי? תאמינו לנו, יש המון כיוונים לפנות אליהם, והגדרת המטרות עוזרת להתמקד בכיוון אחד.

מה בתפריט?

למרות שהמוצר או השירות שאתם משיקים נמצאים בלב האירוע, בתרבות הישראלית, גם האוכל חולק את מרכז הבמה, ולכן כדאי לחשוב על התפריט. נחסוך מכם רגע את המתח, אנו נשמח להתאים את התפריט שלנו לקהל היעד ולגלות גמישות, כדי שהמנות שמוגשות אל השולחן יתאימו לקונספט הכללי.

התפריט של האינגה כולל עולם ומלואו – קודם כל בל נשכח שהתכנסנו בבר, ולכן תוכלו לפנק את האורחים עם משקאות, בין אם אלו יינות, בירות או קוקטיילים מיוחדים שמעורבבים על ידי הברמנים במקום. בנוסף, יש מגוון קינוחים ומנות טעימות אשר מותאמות לחך הישראלי. מוזמנים לפנות אלינו כדי לקבל פרטים גם על התפריט!

הגיעה השעה – איך גורמים לכולם להגיע?

זה לא פשוט לתכנן אירוע השקעה, עבדתם על זה קשה ואינכם רוצים שהכל ירד לטמיון ברגע האמת. כמובן שאתם רוצים שהמוצר או השירות יזכה לחשיפה הרצויה, ושהאירוע ישיג את מטרתו מבחינה שיווקית. לכן עליכם לחשוב אסטרטגית במונחים של הגדלת החשיפה ולצאת במאמצי שיווק וקידום נרחבים.

בעידן המודרני יש המון פלטפורמות שעומדות לרשותכם, תוכלו לצאת עם הודעה לעיתונות, ולפרסם במדיה הדיגיטלית, אם ברשתות חברתיות, קידום ממומן, הודעות ללקוחות, דיוור ישיר או פלטפורמות אחרות ואפקטיביות לא פחות.

אנו ממליצים גם לעשות שיתופי פעולה אסטרטגיים כדי להגדיל את החשיפה של האירוע, להשתמש בבלוגרים או משפיעני רשת ובכלל נשמח לשבת אתכם ולחשוב על רעיונות שיגרמו לכולם להגיע לאירוע ההשקה שלכם.

ולבסוף – הזמן למדוד את ההצלחה ולשכפל עוד אירועים מוצלחים

כשהאירוע מסתיים אפשר לנשום לרווחה, אבל עוד לא שוקטים על השמרים, עכשיו זה הזמן למדוד את ההצלחה, כדי שתוכלו ליצור עוד הרבה אירועים מוצלחים בעתיד. הגדירו מה עבד יותר ומה פחות, ממה האורחים התלהבו ואיך היו הביקורות.

אתם יכולים אולי לשלוח משובים כדי ללמוד עוד היכן אפשר להשתפר להבא, לשמור את מה שעבד, להיפרד ממה שפחות, ובעיקר להפיק לקחים לבאות כדי להמשיך ליצור אירועים מוצלחים שיניבו את התוצאות הרצויות וישלחו את כולם הביתה שמחים ומבושמים, כי זה גם חשוב!

אנו כאן בשבילכם, כבר משנת 1999

האינגה בר נמצא בהרצליה ופתוח לקל הרחב כבר המון שנים, והסיבה שאנו כאן כבר כל כך הרבה זמן, גם כשהנוף סביבנו משתנה, היא שאנו יודעים כיצד לגרום לכם ולאורחים שלכם להרגיש בבית. אנו לא רק מסמנים וי על עוד אירוע, אלא מקדישים את הזמן, הידע והניסיון שלנו כדי להבטיח שכל אירוע השקה יהיה יחיד ומיוחד.

יש לנו את כל התנאים עבורכם: ציוד הגברה, במה, מסך, מקרן, מיקרופון ועוד. הבר שלנו זמין עבורכם בשעות הפעילות, וגם מחוצה להן, שאלו הזמנים בהם תוכלו לקבל את כל המקום לעצמכם וליצור עבור המוזמנים שלכם אירוע השקה יוצא דופן שלא ישכחו!

מתי מתחילים לתכנן? אנו מאמינים שאין זמן טוב יותר להתחיל מעכשיו! אז צרו אתנו קשר, אתם מוזמנים לדרינק אגב, ובואו נשב לדבר על כל הפרטים שרלוונטיים לאירוע ההשקה שלכם!

דילוג לתוכן